Pe parcursul lunii trecute, la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj au ajuns un număr total de 22 de reclamaţii şi sesizări din partea consumatorilor gorjeni. Au fost fost dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficienţe în valoare totală de 8.953 lei, precum şi sancţionarea, pentru abaterile constatate, a unui operator economic cu amendă contravenţională în valoare de 2.000 lei . De asemenea, un număr de 2 reclamaţii au fost redirecţionate, spre competenta cercetare şi soluţionare întrucât aspectele sesizate de către consumatori priveau activitatea unor operatori economici din alte judeţe.
Trei juniori gorjeni, posibili internaționali U15
Trei tineri sportivi de la CSM Târgu Jiu sunt în vederile naționalei de fotbal U15 a României. Juniorii David Bucă, Mario Gureanu și Gabriel...







































